CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 3 December 2012

Ball-A-Thon

Salam Sejahtera kepada anda semua,

Mesti ramai yang tertanya-tanya or nak terkata-kata kan ? tengok bola pon nak post ... heee panjang citernye sebenarnya . Tapi inilah pengalaman yang aku memang x akan pernah lupa sebab inilah pertama kali aku menonton bersama kawan yang aku kenal AGAK lama kan ? kan ? mereka anak kelahiran MRSM Kulim. ye laa segan juga kamek dibuatnya *toing!cakapserawakponboleh .. mane taksegannya kan .. budak mrsm tuhhhh.. tapi aku enjoy ! first skali sebab diorang ni mmg Chill x kira tempat smpai kl sentral pon chill lagy (untuk pengetahuan lanjut boleh behubung terus kepada Afnan ) , 2nd sebab syok tengok penyokong malaysia bersatu, yelaa 90++minit buat cheer untuk bagy semangat kat players ( ada gaya PM x ? heeee..). 3rd pulak sebab semua rancangan x menjadi , sebab train tutup.. nak dijadikan cerita pulak train hanya hantar smpai kl sentral. kalau dipendekkan pemikiran nak saja kami  tido di surau kl sentral , tapi nasib la tuhan turunkan si maru untuk tumpangkan kami di um . thanks.


lagu negaraku dialunkan , dari kiri Azizi , Najib dan Afnan

macho ark ? hee.. dari kiri Wan dan Maru(marwan)
Ratu Ultras Malaya. Dari kiri Ainani dan Azza

captured by azza

kalau gamba lawa camni mmg sah la najib yang ambilkan

aaron azizi

Afnan sebelum kemalangan

with azza n anani

selamanya Harimau Malaya , he le le ...



pesanan dari penaja : saya , muhammad najib  ingin memohon maaf jika ada yang mengguris hati tika kita bersama ,dan terima kasih karena anda , saya ke kesini . haha takde modal.. tutt tutt tutt.. 


0 comments:

Post a Comment