CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 18 August 2012

Happy Eid!

Firdaus , Najib dan Sofwan(kuder)
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh, Dikesempatan ini saya Muhammad Najib Bin Ahmad Nazari dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua rakyat Malaysia dan Semua umat islam yang berda di bumi ini mahupun di marikh sekalipun. Kadang-kadang lisan tidak dijaga, kadang-kadang janji terabai, kadang-kadang hati berprasangka buruk, kadang-kadang sikap diri ini menyakitkan hati, kadang-kadang..... berape banyak kadang-kadang laaaa... haha.. oleh hal yang demikian saya ingin menyusun 10jari tangan dan 10 jari kaki ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki saya sendiri , munkin tidak cukup untuk dibandingkan dengan badan maka maafkan saya dari hujung langit hingga hujung teras dalam bumi ..

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Saya ingin ucapkan kepada semua adik abang kakak di dalam Batch34(sesma) ,warga SESMA termasuk lah Cg Rahimi, Cg Muslimah, Cg Sya , Cg Mokhtar, Cg C.W. Junaidah, Ustaz W.Lawi, Teacher Norliza dan Cg Masitah. Masih dalam ingatan bilik 319 (MAB)IIUM, dan tidak lupa mama baba nasrun nadia dan nu'man,  Group 88(claasmate) lastly, alumni 01-06 Skkgb ,alumni SESMA dan kepada yang tak dimention maaf sekali lagi saya ucapkan dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

~najib

1 comments:

mashi minho♥

Alhamdulillah . selamat hari raye jgk najib :) ayu pom same lar .

Post a Comment